GYIK (Gyakran Intézett Kérdések)

Annyi natúrkozmetikum van már a piacon, miért pont titeket válasszalak?

Mert bioaktív gyógynövényes hatóanyagbombákat készítünk. Ez azt jelenti, hogy termékeinkbe kizárólag a természet legjavát tesszük bele, szemben az iparági szokással mi a natúr alapanyagok, gyógynövények 100% tiszta, vegyi eljárásoktól mentes, finomítatlan változatát használjuk. Ezáltal egyedülállóan magas hatóanyag- és vitamintartalmú termékeket kapunk, melyek természetazonos formulájukat tekintve jobban hasznosulnak a bőrben. Így a bioaktív gyógynövénykivonatok bőrödbe jutva kifejthetik gyógyító, jobbító hatásukat, visszaállíthatják annak természetes egyensúlyát, biztosítva természetes ragyogását, egészségét, és ezáltal bekapcsolnak téged is a természet körforgásába. :) Ugyanakkor kihagyunk minden, a hagyományos kozmetikumokban elterjedt, de a bőr számára szükségtelen összetevőt: volumennövelők, adalékok, szintetikus színezékek/illatanyagok, kőolaj-származék, parabén, szilikon, polietilén-glikol (PEG), veszélyes emulgeátorok, káros szulfátok, stb. Nemet mondunk továbbá a természetes élővilág szenvedését, pusztulását eredményező iparágak alapanyagaira, mint pl. pálmaolaj és nem használunk állati eredetű anyagokat sem (kivéve kecsketej, méhviasz és méz). Termékeinkkel nem egyszerűen csak nem viszel be több mérget a szervezetedbe, hanem napról napra egészségesebb és szebb lehetsz, arcod, bőröd végre új életre kelhet, telve üdeséggel és erővel. Emellett pedig egy olyan közösség tagja is lehetsz, akik minden nap tesznek egy lépést azért, hogy egy egészségesebb testben és környezetben éljenek, a bolygónkkal és a természettel összhangban, hiszen működésünk során minimalizáljuk ökológiai lábnyomunkat és még a tégelyeinket is visszaváltjuk.

Mi az a nagora női kör?

A NAGORA NŐI KÖR egy támogató tér, egy valódi női csoport, amit azért hoztunk létre, mert nőként, anyaként, feleségként, barátnőként azt érezzük, hogy valami hiányzik. Hiányzik az odafigyelő, támogató, inspiráló, biztonságos tér; a nagycsaládok és hagyományok felbomlásával hiányzik a valódi példamutatás és női minőség ezo/spiri sallangmentes értelmezése. https://www.facebook.com/groups/150565122323350

Hogyan támogatjátok a magyar termelőket?

Fontosnak tartjuk, hogy termékeink megvásárlásával minimalizálhasd ökológiai lábnyomodat, és fair trade módon támogathasd a Magyarországon termelő családokat. Ezért minden gyógynövény, alapanyag beszerzésénél előnyben részesítjük a hazai termelőket, amennyiben teljesítik az elvárt minőséget. Nálunk a vásárlásaiddal támogatod pl. a Szomódi Levendulást, akitől a termékeinkben lévő bio levendula hidrolátumot és illóolajat, bio rozmaring- és zsálya vizet, bio búzavirág- és muskotályzsályavizet vásároljuk, Juditot, aki egy dunántúli erdőszéli faluban nevelgeti növényeit és készíti belőlük az értékesebbnél, értékesebb növényi szappanokat vagy Ildikót, aki a kézműves mosható arctisztító korongjainkat készíti.

Miért bízhatok meg a Nagorában?

Nálunk biztonságban lehetsz, pontosan tudod, hogy mit kensz magadra és az hogyan hat a bőrödre. Baba- és felnőtt natúkozmetikumainkat magunk fejlesztjük, formulázzuk, de még a gyártást is felügyeljük az első lépéstől az utolsóig. Termékeink összes összetevőjét megtalálod a termékoldalakon, nemcsak latinul, hanem közérthetően magyarul is. Megosztjuk veletek a felhasznált gyógynövényekről szükséges tudnivalókat, évszázados népgyógyászaton vagy éppen tudományosan is igazolt várható hatását. Weboldalainkon a kozmetikai iparban elterjedt veszélyes összetevőkről is tájékozódhatsz - amiket természetesen nem találsz meg a „mindenmentes” termékeinkben (mentes listánkat alább találod). Nálunk minden kérdésedre választ kapsz, betekintést kapsz a gyógynövényeink kiválasztási folyamatától kezdve a gyártáson át a csomagolásig mindenbe. Minden egyes termékről találsz képet, videót (folyamatban), és részletes szöveges leírást, így pontosan tudod, hogy milyen színre, állagra, hatásra számíthatsz, amikor elkezded használni. Nem kockáztatsz, mert ha mindezek ellenére mégsem lennél elégedett, 60 napig visszavásároljuk a termékeket, mert hiszünk azok kiválóságában.

Ha 86% bio, mi a többi?

Több termékünknél látod feltüntetve, hogy hány %-ban tartalmaz ökológiai gazdálkodásból származó (azaz bio) összetevőket. A hatóanyagoknál törekszünk a bio minősítésű alapanyagok használatára, sőt a magyar termelők támogatására is, azonban használunk egyéb olyan anyagokat is, melyekből nem létezik vagy értelmetlen a bio változat használata. Ilyenek a növényi emulgeátorok (PEG mentes, ECOcert tanúsítvánnyal, mely amellett, hogy összekapcsolja a krém zsír- és vízfázisát, selymesen puhává varázsolja a bőrt, mattító, púderes hatású), növényi gélképzők (hogy kellemes állaga legyen és segítse a bőr nedvességtartalmának megőrzését), természetazonos tartósítószer (parabénmentes, bőrbarát és hatékonyan megőrzi a termékek stabilitását), vitaminok, növényi glicerin (nedvességmegkötő hatású), hialuronsav (segít a ráncok kialakulásának megelőzésében), növényi cetil-alkohol (segíti a krém felszívódását) vagy esetenként tisztított víz. Mindegyikből kizárólag natúr és bio kozmetikumokban használható formulákat alkalmazunk, melyek COSMOS konform alapanyagok.

Mi az a COSMOS, és mit jelent hogy alapanyagaitok COSMOS konformok?

A COSMOS az európai natúrkozmetikai minősítő intézet, melyet a német BDIH, a francia COSMEBIO és Ecocert, az olasz ICEA és a brit The Soil Association alapított, hogy egy egységes európai natúrkozmetikai standand-et alapítsanak. Meghatározzák, hogy csak olyan anyagok szerepelhetnek natúrkozmetikumokban, melyek bőr- és környezetbarátak egyaránt, ásványi, állati vagy növényi eredetűek, illetve természetazonosak. Meghatározzák a növényi anyagok lehetséges kivonási eljárásait is és megtiltják a génmódosított növények használatát. Többek között előírják, hogy állati alapanyag csak állatok által előállított lehet, nem lehet élő vagy elölt állatból kivont és az alapanyagokat és a készterméket sem tesztelhetik állatokon. Mi, a nagoránál, kizárólag a COSMOS által előírtaknak megfelelő alapanyagot használunk és alapanyagaink egy része valamely minősítő szervezet által minősített is (pl Ecocert).

Mikortól érvényes a webshopon feltűntetett eltarthatósági idő?

Termékeink eltarthatósági ideje a gyártás napjával indul. Stabilitási vizsgálataink alapján ezt tudjuk garantálni amennyiben betartod a tárolási előírásokat (napfénytől védett, szobahőmérsékleten tartandó).

A termék címkéjére a tényleges lejárat időpontja kerül rá, tehát ha már megvásároltad valamelyik termékünket, akkor pontosan tudhatod meddig garantált a minőség. Általában ettől tovább is használhatóak a termékeink, azonban a természetes anyagok illetve a tárolási szokások különbözősége mellett eddig az időpontig garantáljuk a minőségvesztés nélküli állagot.

Ha olyan kozmetikumot látsz ahol egy kis kibontott tégelyt ábrázolnak és amellett feltüntetett hónapok/évek számát, az a felbontástól számítandó. Jó ha tudod, hogy ezt legalább 3 év eltarthatóságnál írja elő a hatóság, tehát ha ilyet látsz, biztosra veheted hogy a bőr számára nem túl értékes termékről van szó, valószínűled rengeteg tartósítószerrel.

Miért érdemes feliratkoznom a levelezésetekre?

Amellett, hogy a kedvezményes ajánlataink legnagyobb részét kizárólag a hírleveleseinknek ajánljuk, többek között az alábbi témákról olvashatsz rendszeresen leveleinkben:

  • natúr bőrápolással kapcsolatos érdekes témák: pl tényleg szárít-e a szappan, miért ne kenjünk hagyományos krémet a bőrünkre; mikre figyelj, ha kisbabád van; hogyan ápold a bőröd, ha ekcémás vagy, stb.
  • pazarlásmentes, földbarát megoldások a bőrápolásban és azon is túl, ökológiai lábnyom csökkentése, tippek hogy mit tehetsz te
  • itt hallhatsz először újdonságainkról
  • a leveleinken keresztül egy picit belelátsz abba, hogy miért jó nagorásnak lenni, mit ad neked a nagora és milyen a nagora natúr életérzés

Miért műanyag tégelyeket használtok, ha a környezettudatosságot támogatjátok?

A manufaktúra megalapításakor minden termékünket üvegbe tettünk. De sajnos hamar kiderült, hogy a „belenyúlkálós” technológia miatt csak minimális eltarthatóságot adhatunk a kíméletes, természetes eredetű tartósítási eljárással tartósított termékeinkre. Új megoldás után kellett néznünk és megtaláltuk az airless, „levegőmentes” technológiával készült tégelyeket, amit pont az érzékeny, 100% tiszta összetevőknek, könnyen oxidálódó hidegen sajtolt olajoknak, növényi kivonatoknak találtak ki. Ez a technológia viszont csak műanyag formában létezik, ugyanakkor még kíméletesebb vagy teljesen tartósításmentes eltarthatóságot biztosít. Fontos volt számunkra hogy olyan típusú műanyagot kutassunk fel és használjunk, ami teljesen biztonságos, kioldódásmentes (HDPE, PP) és jól hasznosítható újra. Így az eltarthatóságot 3-4 hónapról 8-18 hónapra tudtuk emelni. És mivel fontos számunkra az újrahasznosítás, a tégelyeket (műanyag flakon, airless és üveg) visszaváltjuk és újrahasználjuk. Kiürült, elöblített nagora tégelyeiteket visszahozhatjátok a nagora székhelyére (1037 Budapest, Perényi út 29.). Egyébként folyamatosan követjük a zöld technológiák fejlődését, és nagyon várjuk a teljesen lebomló kozmetikai tégelyek megjelenését is. 

Hogyan tudom visszaváltani a kiürült tégelyeket?

Fontos számunkra a környezettudatosság, ökológiai lábnyomunk csökkentése és hogy egy élhető bolygót hagyjunk az unokáinknak. Így Magyarországon elsőként 2019. januárjában úgy döntöttünk, hogy a Nagora tégelyeket visszaváltjuk és újrahasznosítjuk.

Hozd vissza a Nagora kozmetikumaid üveg és műanyag airless tégelyeit, valamint műanyag flakonjait (az alu tégelyeket dobd a fém kukákba) elöblítve a székhelyünkre (1037 Budapest, Perényi út 29.) és vigyázz a Földünkre te is. Előzetes egyeztetés szükséges emailen (nagora@nagoramanufaktura.hu vagy telefonon 06 30 6601553).

Nem Budapesten élsz? Sebaj, biztos te is jársz évente 1-2x a fővárosban. Gyűjtögesd a tégelyeket és amikor erre jársz, dobd be őket hozzánk. Köszönjük!

Milyen átvételi módok közül választhatok és mennyibe kerülnek?

Házhozszállítás futárral - MPL

MPL futár viszi ki a csomagokat az egész ország területén hétfőtől péntekig 9:00 – 17:00 óra között. A kiszállítás napján sms-ben/emailben kapsz értesítést a kiszállításról. A kiszállítás ára 990 ft és 20 000 Ft felett ingyenes.

Postán maradó csomag

Az ország mintegy 2600 postájából választhatod ki azt, amelyik útba esik. A megrendeléstől számított 1-3 munkanapon belül csomagod megérkezik a kiválasztott postára, ahol nyitvatartási időben átvehető. A kiszállítás ára 990 ft és 20 000 Ft felett ingyenes.

E-mailben értesítünk a küldemény érkezéséről. Ha csomagodat nem tudod rögtön átvenni, 10 munkanapig megőrizzük – ez időn belül bármikor érte mehetsz a posta nyitvatartási idejében.

MOL / Coop / MediaMarkt üzletben történő átvétel

A futárok a megrendeléstől számított 1-3 munkanapon belül kiszállítják csomagod a kiválasztott átvevő pontra, ahol nyitvatartási időben átvehető. A legtöbb MOL kút napi 24, a Coop és MediaMarkt üzletek többsége pedig 12 órában nyitva tart, így a munka előtt és után vagy hétvégén is elhozhatod a csomagod. A kiszállítás ára 990 ft és 20 000 Ft felett ingyenes.

E-mailben értesítünk a küldemény érkezéséről. Ha csomagodat nem tudod rögtön átvenni, 10 munkanapig megőrizzük – ez időn belül bármikor érte mehetsz.
Az átvételi pontok könnyen megközelíthetőek, a kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes, a legtöbb helyen bankkártyával is fizethetsz.
MPL csomagautomata
Országosan mitegy 50 helyen, a nap 24 órájában elérhető. Ha utánvétes fizetési módot választasz, vedd figyelembe, hogy automatánál kizárólag bankkártyával tudsz fizetni. A csomagautomaták többsége bevásárlóközpontokban, forgalmas helyeken vannak, ahol egyébként is megfordulsz. Nincs várakozás, rendelésed bármikor egyszerűen és gyorsan hozzáférhető. A kiszállítás ára 990 ft és 20 000 Ft felett ingyenes. 

A csomag érkezéséről e-mailben értesítünk, ezt követően 2 munkanapig tároljuk az automatában. Csomagodat egyszerűen, e-mailben kapott azonosító és a telefonszám megadásával veheted ki az automatából. A 2 munkanapos határidő lejártát követően a csomagot a postára szállítjuk, ahol 10 munkanapig még átveheted, erről újabb értesítést kapsz.

Át tudom venni személyesen a csomagomat?

Jelenleg sajnos nem elérhető a személyes átvétel.

Külföldre is szállítotok?

Igen, előre egyeztetünk a csomag súlyától függően a futárköltségről és ezzel a költséggel növelt összeget kérjük előre utalni a számlaszámunkra és utána indítjuk a csomagot. Ehhez kérlek egyeztess velünk elérhetőségeinken.

Mikor kapom meg a csomagomat?

A csomagodat a rendelés feladástól számított 1-3 napon belül kapod meg. Nem tartunk nagy készletet, így előfordul, hogy a megrendelt termék nincs raktáron és gyártanunk kell, ami néhány napba beletelhet. Türelmedért cserébe viszont garantáltan friss, tartósításmentes vagy kíméletes natúr termékekben engedélyezett természetazonos tartósítással készülő bőrápoló terméket kapsz a kezedbe.

Szeretnék kérdéseket feltenni, mit tegyek?

A webshopunkban jobb alul felugró Messenger ablakban mindig felteheted a kérdéseidet. Ezeket Gréta látja és ő fog hamarosan válaszolni neked (kérjük türelmedet ha nem válaszolna azonnal, nem csak vevőszolgálati feladatokat lát el). Ezen kívül kérdezhetsz e-mailen is a nagora@nagoramanufaktura.hu címen vagy akár telefonon a +36 30 6601553-as telefonszámon is. Ha pedig azt gondolod, hogy a kérdésedre adott válasz másoknak is hasznos lehet, akkor csatlakozz zárt csoportunkhoz és tedd fel kérdésedet ott. https://www.facebook.com/groups/150565122323350/

Végeztek állatkísérleteket?

Nem. Termékeinket kizárólag magunkon és családtagjainkon, barátainkon teszteljük. Messzemenően szem előtt tartjuk az állatkísérlet-mentességet (cruelty-free) az alapanyagok beszerzése során is.

Vegánok a termékek?

Legtöbb termékünk vegán (98%), azaz egyáltalán nem tartalmaz állati eredetű összetevőket. Néhány termékünk tartalmaz állatok által előállított anyagokat (méhviasz, méz, kecsketej), de elölt állatokból származó anyagokat nem. Ezt minden esetben jelöljük a termék összetevői között.

Milyen összetevőktől mentesek a nagora kozmetikumok?

Kőolaj-származék, parabén, szilikon, szintetikus színezék, szintetikus illatanyag, polietilén-glikol (PEG), pálmaolaj, veszélyes emulgeátorok, SLS és egyéb káros szulfátok, veszélyes tartósítószerek, térkitöltő anyagok és egyéb a bőr számára szükségtelen adalékanyagok.

Melyik krémet válasszam?

A tökéletes eredmény érdekében fontos, hogy bőrtípusodnak megfelelő terméket válasz. A legfontosabb tudnivalókat a helyes bőrtípus meghatározásról ebben a cikkben találod, de az alábbiakban is összefoglaljuk a lényeget:

  1. Normál: Normál (normál faggyúműködésű és vízháztartású): üde, ragyogó, élettel teli, nem zsírosodik és nem is száraz, nem húzódik, nem hámlik, mitesszer maximum elvétve 1-2 a T-vonalban (homlok, orr, áll). Katt ide!
  2. Száraz (zsír- és vízhiányos): száraz érzetű, húzódó, kissé érdes tapintású, fakó fényű, ráncosodásra hajlamos, nincs mitesszer. Katt ide!
  3. Kombinált (vegyes): olajos, fénylő T-vonal (homlok, orr, áll), mitesszerek, pattanások előfordulhatnak (akár sok akár 1-2db), fakó, húzódó orcák lehetnek (különösen mosakodás után), nem hámlik. Katt ide!
  4. Zsíros (olajos, szeborreás): általában olajosan fénylő, zsíros, síkos tapintású, általában mitesszeres, pattanásos, tág pórusú. Katt ide!
  5. Zsíros (korpás szeborreás): sápadt szürke színű, száraz érzetű, tapintásra érdes, korpázóan hámló,  dörzsölésre zsíros tapintású, jellemzően mitesszeres (akár sok, akár 1-2db). Katt ide!

Ha még most sem vagy biztos a bőrtípusodban, olvasd el erről szóló cikkünket itt!

Ha ez alapján is bizonytalan maradtál, semmi gond, töltsd ki INGYENES BŐRTÍPUSTESZTÜNKET IDE KATTINTVA!

Ki szeretném próbálni a termékeket, ezt hol tehetem meg?

  • A Mom&Beauty-ban, 1075 Budapest, Károly körút 5. Fszt/19 (az udvarban leghátul) hétfő: 7.00 16.30, kedd: 9.30-19.00, szerda, csütörtök: 9.30-16.30. Ha pedig tetszenek, meg is tudod őket ott vásárolni.

Miért nem kapok számlát a csomagban?

Fontos számunkra a természet védelme, ezért papírmentes, elektronikus számlázási rendszert használunk, így számládat a hatályos törvényeknek megfelelő elektronikus formában, emailben kapod.

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Utánvétes vásárlás

A termékek vételárát, a szállítási díjat és a készpénz-kezelési díjat (290Ft) átvételkor, a futárnak kell kifizetned, készpénzben vagy bankkártyával.

Bankkártyás fizetés BARIONnal

Ez a fizetési mód bárki számára elérhető, aki rendelkezik online fizetésre alkalmas Mastercard, Maestro, Visa, Electron vagy Amex bankkártyával, hitelkártyával. A fizetéshez a kártya adataira, valamint e-mail címre van szükség. A fizetéshez Barion regisztráció nem szükséges, plusz költsége nincs. A bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

A pénztárból átirányítunk a BARION oldalára, ott fizetheted ki a Nagora termékeid. Sikertelen fizetés esetén újra próbálkozhatsz vagy visszajöhetsz a nagoramanufaktura.hu pénztárába, hogy másik fizetési módot válassz.

A fizetéskor bankkártya adataidat el is tárolhatod, így következő vásárlásod során már nem kell újra megadnod azokat. A fizetéshez szükséges kártyaadatokat a Barion biztonságos szervere tárolja, ilyenkor a fizetéshez e-mailcím és jelszó szükséges. Egy Barion tárcában több bankkártya is lehet.

Előre utalással

A fizetendő összeget előre át kell utalnod az OTP Banknál vezetett bankszámlánkra (Nagora Manufaktúra Kft., 11707000-20488811-00000000, közlemény: megrendelésed száma). Az utaláshoz szükséges adatokat a megrendelést visszaigazoló e-mailben is elküldjük. A termékeket az összeg számlánkra történő megérkezését követően szállítjuk ki. Ez a fizetési mód ingyenes, csak a bankod számolhat fel díjat az átutalásért.

Mennyibe kerül a szállítás?

A kiszállítási díj magyarországi szállítási cím esetén: 990 ft, 20 000 ft feletti rendelés esetén pedig ingyenes.

Gluténmentesek a kozmetikumok?

Ha gluténérzékeny vagy, érdemes törekedni rá, hogy minden olyan kozmetikum, ami a szájjal érintkezhet, gluténmentes legyen. Tehát vigyázni kell az ajakápolóval, esetleg a kézkrémmel (például ha lenyaljuk a kezünket), fogkrémmel. A nagora ajakápolók gluténmentesek, a kézkrémünk tartalmaz növényi glicerint, így nem gluténmentes.

Meddig tart egy krém?

Nehéz megmondani, mert használattól függ. Tapasztalataink szerint egy arckrémet és arclemosót kb 2-3 hónap alatt használunk el, az ajakápolók akár fél évig is kitarthatnak, a dezodor kb 3 hónapig tart, míg a testápoló 2-6 hónapig. A szappanokat 1-2 hónap alatt biztosan elhasználod, kivéve a hajmosó szappan, melyet ha csak hajmosásra használsz, akkor tovább is kitart.

Mi jelent a 60 napos 100% pénzvisszafizetési garancia, hogyan érvényesíthetem?

Tudjuk, hogy nehéz egyik napról a másikra lecserélni a régóta használt krémeidet, ezért szeretnénk megkönnyíteni a helyzetedet. Csak minőségi, a COSMOS magas szintű előírásainak is megfelelő, nagyrészt bio alapanyagokat használunk. Kozmetikumainkat ÁNTSZ által engedélyezett, higiénikus műhelyben, nagy odafigyeléssel gyártjuk az 5 éven keresztül fejlesztett receptjeink alapján.

Ezért biztosak vagyunk termékeink kiválóságában, de ha neked valamiért mégsem nyeri el tetszésed valamelyik termékünk vagy esetleg egyéni bőrérzékenységed van, vásárlásod után 60 napig még dönthetsz úgy, hogy visszaküldöd nekünk a vásárolt terméket, és mi 100%-ban visszafizetjük az árát. (Erre addig van lehetőséged, amíg a termék kevesebb, mint felét használtad el.)

A kockázatot tehát átvállaljuk, így nyugodt szívvel és gondtalanul élvezheted a több mint 50 bioaktív gyógynövény felhasználásával készülő natúr kozmetikumaink kényeztető hatásait.

Ha a visszaküldés mellett döntenél, írj nekünk egy emailt a nagora@nagoramanufaktura.hu email címre az alábbi információkkal: 

Termék neve

Termék tételazonosítója (a címkén találod)

Miért szeretnéd visszaküldeni a terméket

Bankszámlaszámod és a neved

Erre azért van szükség, hogy be tudjuk azonosítani a terméket és a gyártási tételt, és ez alapján a visszajelzésedet be tudjuk építeni a fejlesztéseinkbe.

Ha elküldted az emailt, küldd vissza a megmaradt krémet (min. 50%-ban) az alábbi címre (a szállítás költsége téged terhel): Nagora Manufaktúra Kft., 1037 Budapest, Perényi út 29. 10. ép. fszt.1. Amint megérkezett, visszautaljuk neked a termék árát.

Mit tegyek ha mást is szeretnék rendelni vagy módosítani szeretném a rendelésem, de már leadtam a rendelésem?

Hívd Grétát a 06 30 6601553-as számon vagy írj a nagora@nagoramanufaktura.hu email címre és megbeszéljük.  

Mit tegyek ha változtatni szeretnék a szállítási címen, de már leadtam a rendelést?

Hívd Grétát a 06 30 6601553-as számon vagy írj a nagora@nagoramanufaktura.hu email címre és megbeszéljük.  

Van törzsvásárlói vagy hűségprogramotok?

Igen, NAGORA HŰSÉGPROGRAM.

Hálásak vagyunk, hogy minket és ezáltal a természetet és a gyógynövényeket választod a szépségápolásban, így egyszerre vigyázol saját és a bolygónk egészségére is. Ezért ha regisztrált vásárlóként vásárolsz, minden vásárlásod után értékes ajándékpontokat adunk, amiket levásárolhatsz.

Minden termék mellett megtalálod, hogy mennyi pontot ér. Nincs más dolgod, mint ugyanúgy megvenni a kedvenc nagora krémedet, mi pedig automatikusan felírjuk a forintokat érő ajándékpontokat a te virtuális számládra, ahol 90 napig tudod levásárolni.

1 pont = 1 Ft, így könnyedén nyomon követheted az ajándékpontjaidat a nagorás profilodon.

Amikor fel szeretnéd használni pontjaid, ne felejtsd el a megrendelés során bejelölni a “Felhasználom a pontokat a vásárláshoz” gombot, és az összegyűjtött pontjaid máris levonódnak a számlád végösszegéből.

FONTOS! A hűségpontokat technikailag csak abban az esetben tudjuk nyilvántartani, ha vásárlás előtt regisztráltál. Ha még nem regisztráltál, itt megteheted. https://nagoramanufaktura.hu/?login_redir=https%3A%2F%2Fnagoramanufaktura.hu%2Fshop_order_track.php&overlay=login

Jó gyűjtögetést! :)

Webáruház készítés